JOM BUAT DUIT...KLIK AJER

Thursday, August 2, 2012

Supplement_BLACKMORES

Blackmores Multi Vitamin + Mineral & Blackmores Bio Zink




Ini adalah supplement yang saya ambil hari2,Blackmores Multi Vitamin + Mineral dan juga Blackmores Bio Zink, memang sangat bagus dijadikan sebagai makanan diet, jgn salah faham ye bukan untuk diet tapi untuk dijadikan sebagai pengambilan "makanan tambahan". 


1) Blackmores Multi Vitamin + Mineral supplement ni saya ambil untuk mengelakkan saya dari rasa letih, so bila amik takdelah rasa penat sangat2 dalam seharian lagi2 dalam waktu bekerja, supplement ni pon sesuai juga untuk student. ia juga bole mengelakkan dari terkena selsema ye...kira ada energy melawan penyakit la... :)  

2) Blackmores Bio Zink supplement ni pula saya ambil adalah untuk kulit sebab saya ada masalah resdung dan jerawat naik dengan jayanye... so bila jerawat tu da xde, tinggal pulak parut dan menampakkan kulit saya lagi menjadi kusam dan tak sihat. bukan muka je tp kulit di seluruh badan, tak boleh kena panas...nanti jadi kering dan gatal sangat2, lagi2 kat bahagian tangan. Jadi bagi mengelakkan kulit dari jadi tak sihat, saya ambil supplement ni.





Nak tau lebih lanjut tahap kesihatan dia jom baca entry kt bawah ni... 


Blackmores Multi Vitamin + Mineral : Membantu dalam meningkatan kesihatan dan menangani kekurangan vitamin dan mineral dalam badan. Ia sangat sesuai dijadikan  "pemakanan seimbang" apabila diet tidak mencukupi.


Blackmores Bio Zink : Membantu dalam memelihara kulit yang sihat dan bermanfaat untuk membaiki kulit dan membantu mengekalkan fungsi imun yang sihat.

No comments:

Post a Comment