JOM BUAT DUIT...KLIK AJER

Thursday, January 12, 2012

Nikon 1

Pertama kali aku terpandang pada kaca television terus jatuh hati.... owhhhh itu dia NIKON 1, giler cantikkkkk~~~~ nakkkkk~~~~ nak pau Mr Right... hehehe~~~~










Inilah dia kamera yang aku tgh gila skrg ni.... laju2 besok terus surve harga dengan En Suami dekat kedai kamera Maju Junction.... xbeli trus sb mahak sgt, kteorg amik pamphlet dia je... sedeyyyynye.... huwaaa~~~~









 Kenapa aku cakap mahallll??? sebabbbb..... harga utk satu lens ni veribu okeyyy.... kalu beli 3, lagi la veribu2.... huwaaaaa~~~~ nangis lagi.... bilelah dapat beli ni...










Waaaaa..... smart nye En Nikon aku ni..... aku da surve, ada 5 color ok.... tp kt hati ni minat kt pink... tp disebabkan En Suami pon pakai sekali, terpakselah amik white color.... huwaaaa~~~~ sedeyyyyyy lagiiii.....

No comments:

Post a Comment